Poradíme jak jíst a nepřibrat

Jak jíst a nepřibrat - ilustrační foto

Snem každé dívky či ženy je moci si pochutnat na jídle a nepřibrat. Právě tělesná váha je mezi ženami velmi žhavé téma. Většina už má již nějakou zkušenost s dietou, některé patří dokonce mezi věčné dietářky. Ve snaze zbavit se nadbytečných kil a dostat ručičku na váze blíž k vysněné postavě se mnohé trýzní hlady, zkouší různé ovocné diety, jogurtové diety, zeleninové a další.

Možná se některým podaří i zhubnout, ale na jak dlouho? Jestliže se taková žena vrátí ke svým původním stravovacím návykům, pak se ztracené kilogramy vrátí jako bumerang zpět. Žádná krátkodobá dieta totiž z dlouhodobého hlediska nefunguje. Těmito dietami se navíc zpomaluje metabolismus, protože se tělo dostává do šoku.

Diety nefungují

Jestliže i vy patříte k ženám, jež vyzkoušely dlouhý seznam různých diet, ale bez úspěchu, pak čtěte dál. Snad vás potěší, že nejste sama. Neustálé snižování váhy a opětné nabírání je jako začarovaný kruh, který je potřeba rozetnout. Určitě je vašim snem jíst, pochutnávat si a nepřibrat. Věřte nebo ne i to je možné.

Jíst a nepřibrat? Jde to?

Na tuto otázku by ráda našla odpověď drtivá většina žen. Máme pro vás dobrou zprávu – ano, jde to. Chce to jen držet se zásad, které vám v dnešním článku prozradíme.

Dopoledne sacharidy – večer bílkoviny

Mnoho lidí tomu říká dieta, ale v podstatě nejde o dietu, ale nové stravovací návyky. Naučte se jíst ovoce a potraviny, jež patří do „škatulky“ sacharidy zásadně v dopoledních hodinách. Dodají tělu potřebnou energii. Odpoledne již přejděte na bílkoviny s trochou sacharidů. Odpolední svačinka a večeře už by se měla řadit do „škatulky“ bílkoviny. Zeleninu můžete jít v jakémkoliv množství, i když jste jedlík.

Jezte častěji a menší porce

Nečekejte, až vás přepadne vlčí hlad a vybílíte celou lednici. Naučte se jíst pravidelně (intervaly, které vám vyhovují) a menší porce. Někomu stačí 4 jídla za den, jiný potřebuje 5 až 6 jídel. Jestliže vám to dělá problémy, nakládejte si jídlo na malý talířek, bude to vypadat, že máte jídla hromady. V jídle se soustřeďte na plnohodnotnou stravu. Bude-li mít tělo všeho dostatek: vitamíny, minerály, stopové prvky, zdravé tuky a jiné pro tělo důležité látky, nebude mít potřebu si ukládat na horší časy.

Mlsat se dá i zdravě

Vyměňte hutné krémové dorty za zdravější varianty. Internet se dnes jen hemží zdravými recepty, kde lze mouku nahradit například mletými ořechy, ovesnými vločkami, krém vytvořit z tvarohu, místo cukru použít na slezení trochu medu a jiné zdravé potraviny. Takový tvarohový dort s ovocem je jedna báseň.

Volžte komentář

Diskuse

Your email address will not be published.


*