Hubněte pomocí potravin ne diet



Hubneme pomocí potravin ne diet

Slibujete si stále dokola, že se zbavíte nadbytečných kil, ale veškeré vaše snahy selhávají? Je potřeba si položit otázku, co děláte špatně.Už vám pravděpodobně došlo, že zázračné diety nefungují, a když už tak pouze krátkodobě. Pokaždé jakmile se člověk vrátí ke starým návykům, vrátí se i nechtěné kilogramy. Zhubnout efektivně a trvale se člověku podaří jen za předpokladů, že se zaměří na ty správné potraviny, bude dodržovat pravidelnost ve stravování a celkově si vše srovná v hlavě. Jednoduše řečeno musí změnit své stravovací návyky. Které potraviny by rozhodně neměly ve vašem jídelníčku chybět? To vám hned prozradíme.

Ořechy

Ořechy je možné využít u jakékoliv příležitosti a skvěle se hodí do různých receptů. Pokud netrpíte alergií na ořechy, pak je neváhejte zařadit do svého jídelníčku. Obsahují arginin, který pomáhá udržet pružné cévy, zlepšují paměť a zamezují její ztrátě, mají silné protirakovinné účinky, zlepšují stav pokožky i vlasů a samozřejmě pomáhají při hubnutí. Ovšem pozor – nesmí se to s nimi přehánět. Oříšky mají nízký glykemický index, takže po nich nebudete mít hlad, ale pamatujte na kalorie. Jsou plné zdravých tuků, vitamínů a minerálů.


Chilli papričky

Mísa chilli papriček
Chilli paprička

Díky obsahu kapsaicinu dokážou chilli papričky výtečně spalovat tuk, zrychlují metabolismus a pomáhají spalovat více energie. Při její konzumaci se uvolňují endorfiny, tudíž zlepšují také náladu. Obsahují 2x větší množství vitamínu C než citrusové ovoce. Mimo jiné pomáhají v léčbě infekčních onemocnění i při nachlazení.

Ovesné vločky

Ovesné vločky - Müsli
Müsli

Pomáhají s hubnutím, protože energii uvolňují postupně a zamezují tak pocitu hladu. Není divu, že si je řada sportovců a lidi vyznávající zdravý životní styl dopřává na snídani, ale i zde platí – všeho s mírou. Vločky obsahují betaglukan, který snižuje hladinu glukózy a inzulínu v krvi. Stejně jako další zdravé potraviny jde o výtečný antioxidant, který chrání před volnými radikály – tedy před rakovinou. Ovesné vločky příznivě ovlivňují srdce a cévy. Vhodné jsou i pro diabetiky, udržují stálou hladinu cukru v krvi. Jsou zdrojem vlákniny a chrání před obezitou – naučte se péct namísto bílé mouky z mletých vloček.

Červená řepa

Mísa upravené červené řepy
Červená řepa

Je rovněž velmi silný antioxidant a chrání před onemocněním rakoviny. Má výtečné detoxikační vlastnosti a pomůže vám vyčistit organismus. Snižuje hladinu cholesterolu a je bohatým zdrojem přírodního cukru. Pomáhá předcházet problémům s trávením. Nahrazuje vitamínové doplňky a obsahuje také minerály. Červená řepa má léčivé vlastnosti a účinně bojuje s nadbytečnými kilogramy.

Na závěr

Zdraví prospěšných potravin samozřejmě existuje celá škála. Rozhodně se vyplatí zařadit je do svého jídelníčku, změnit stravovací návyky, vyměnit nezdravé za zdravé, dodržovat pitný režim, zařadit pohyb.




Volžte komentář

Diskuse

Your email address will not be published.


*